Podmienky dopravy
Kam a kedy bude moja objednávka doručená?
Pri vytváraní objednávky si budete môcť vybrať medzi doručením na adresu alebo doručením na výdajné miesto podľa vášho výberu.
Doručenie na adresu trvá 2-3 pracovné dni od odoslania objednávky.
Doručenie na výdajné miesto Packety trvá 1-2 pracovné dni od odoslania.
Pri zásielkach prijatých v pracovné dni do 14 hodín, garantujeme odovzdanie zásielky zvolenému prepravcovi v rovnaký deň.
Objednávky prijaté po 14 hodine budeme odovzdávať prepravcovi nasledujúci pracovný deň.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
V potvrdzovacom e-maile, ktorý obdržíte po odoslaní balíka zo skladu, nájdete číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý sa aktivuje do 24-48 hodín.
Čo sa stane v deň doručenia objednávky?
V deň doručenia vás prepravca kontaktuje, aby vás informoval o časovom rozmedzí, v ktorom vám bude zásielka doručovaná.
Čo sa stane, keď nebudem doma v čase doručenia?
Pokiaľ v čase prvého pokusu o doručenie nebudete doma, bude váš balík uložený v najbližšom výdajnom mieste Packety, prípadne výdajnom mieste prepravcu. Potom vám prepravca pošle oznámenie s informáciou o tom, kde si môžete zásielku vyzdvihnúť. Váš balík bude uložený v danom Parcel Shope po dobu 7 pracovných dní.
Musím zaplatiť poplatok, pokiaľ chcem niečo vrátiť?
Všetko vrátenie tovaru je zadarmo. Jednoducho postupujte podľa našich pokynov na vrátenie tovaru tu a uistite sa, že je váš balík vrátený na správne miesto.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Kontaktujte nás na emaile info@matyz.sk