Reklamácia

Reklamačný poriadok


Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii
Reklamuje ten, kto tovar objednal. 

Na podanie reklamácie je najlepšie použiť tento formulár :

Reklamácia

 

Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).


Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na info@matyz.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.


Tovar zašli bezodkladne podľa nižšie uvedeného:

Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
K tovaru vložte do balíčka výtlačok formulára Reklamácia, prípadne jednoduchý sprievodný list.

1.)Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
Adresa pre zaslanie reklamácie:Matyz.sk, Zuzana Svobodová, Nerudova 373, 533 45 Čeperka, Česká republika
e-mail: info@matyz.sk
2.)Vrátenie tovaru zadarmo cez Packeta s.r.o. :
použite kód 98208732 na ľubovoľnom podacom/výdajnom mieste Packeta.

 

Vybavenie reklamácie
Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet.


Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom
Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na emailu info@matyz.sk. Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo otázok.

Späť do obchodu